آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

تقدیم به مهربان ترین مادر دنیا

1392/2/28 8:59
203 بازدید
اشتراک گذاری

آیناز گلم مامان جون از دو ماهگیت تا الان سعی کردم تمام مطالبی که مربوط به تو می شد توی وبلاگت بزارم

ازت اجازه میخواستم این پوستو واسه مامان بذاری

ببخش ناز گلم .....

مامان خوبم نمیدونم از کدوم خوبیهات بگم.از وقتي يادم مياد عاشقانه كنار منو خواهر برادرام بابا بودی.هيچي واسمون از محبت كم نذاشتي. هميشه حمايتمون كردي ، دوستمون بودي ، پا به پامون اشك ريختي و هزار كار ديگه كه زبونم از گفتنشون قاصره.يكي از بزرگ ترين آرزوهام اينه كه شبيه شما باشم و بتونم همون قدر كه شما مادر خوبي براي من بودي ، براي آیناز مادر خوبي باشم. خودت يك تنه همه سختي هارو به دوش كشيدي و نذاشتي آب توي دل ما تكون بخوره. نمونه كامل وفاداري و از خود گذشتگي هستي مامان خوبم. دوست دارم دوست دارم و باز هم دوست دارم.از نظر من بهترين مادر دنيا هستي . اميدوارم من هم فرزند صالحي واسه ات باشم .از وقتی فهمیدی آینازو حامله ام کلی واسم زحمت کشیدی الهی من فدات بشم مامانم میدونم هیچ وقت نمی تونم زحمتاتو جبران کنم ............

یادم روزی که آینازی میخواست به دنیا بیاد من خیلی درد داشتم مامان جونم چقد تو غصه میخوردی به ظاهر منو دلداری میدادی  میخندیی که من روحیمو نبازم ولی میدونم درونت چیزه دیگه ای بود.

ازت ممنونم مامانم ...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)