آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

دخترم برگ گلم

1392/3/7 12:27
154 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

برگ گلــــم،

غنچه ی خوشرنگِ دلــــم،

دست خود را حلقه کن برگردنـــــم،

خنده زن بر چشمهای خستـــه ام،

عشق تو آواز صبح زندگیســـت،

مهر تو آغاز لطف و بندگـی اســـت،

عکس متحرک کارتونی دختر

سر گذار برشانه هایِ مـــــادرت،

بوسه زن بر گونه هایِ زردِ مــن،

خانه ام سبز از صدای شادِ توســت،

مادرت مست از نوازشهـایِ توســـــت

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

نازنینم دخترم

عکس پرخنده دوران طفولیت تو

روی در روی من است

دل او سوی خداست

چشم او سوی من است

عکس متحرک کارتونی دختر

خنده ات می بردم در دل دوران قدیم

که جوان بودم وشاد

شاید این خنده تو

 خنده بر روشنی موی من است


آری ای نور دلم

موی شبرنگ قدیمم امروز

موی همرنگ پر قوی من است

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)