آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

عشق مامان

1392/3/19 11:21
208 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم واسه یه لحظه حتی ازم دوری نکن

من بی تو میمیرم حتی باهام شوخی نکن

عشقم برای چشمات جونمو میزارم

آخه بی تو و دستات من تمومه کارم

من شدم دیوونه اون موهای ابریشمی

دل من تنگه برات حتی وقتی پیشمی

بمون از پیشم نرو که بازم تنگ شه دلم

یه سری حرف دله که میخوام بهت بگم

میخوام اینتو بهت بگم که چقد عزیز شدی

شک نکن به عشق من سر چیزای بیخودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان موژان جون
18 خرداد 92 12:16
ماشالله به این عروسک خانم مامانی با هم تبادل داشته باشیم خوشحال میشم


خیلی ممنون آره عزیزم خشحال میشم با اجازه لینکتون کردم
][
مامان ضحی
18 خرداد 92 16:17
سلام خانوم هزارماشالله به دختر نازت چقد بزرگ شده شاعرم که هستی خااااانوووووم


سلام مرسی خاله جون لطف دارید ]