آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

اندر احوالات خانوم گلی ما

1392/4/19 8:41
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

سلام فرشته کوچولوی من

الهی مامانی فدات بشه .دیروز عصر خونه مادر جون سفره حضرت ابوالفضل  داشتن جاتون  حسابی خالی بود. حلیمم درست کرده بودن خیلی خوشمزه  شده بود .آیناز گلی ام خیلی حالش خوب بود

دیشب نمیدونم یهوی چی شد حالت بد شد تب کردی. بهت قطره استامینوفن دادم تبت اومد پایین دوباره ساعتای ٤ صبح شما تب کردی من بهت دارو دادم  یکمم پاشوره کردمت خلاصه تا صبح بالا سرت بیدار بودم نفس مامان الهی فدات بشم فکر کنم مال دندونات باشه نمیدونم.خداروشکر امروز صبح تب نکردی  به پرستارت زنگ زدم گفت عسل مامان حالش خوبه هوراا اااااااااا

تا ٢ دقه پیش قیافم اینطوری بود

الان اینطوری شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یزدان
18 تیر 92 14:47
انشاالله همیشه سالم باشه.[
ممنون عزیز