آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

من عاشق اینم

1392/4/29 12:25
167 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقه وقتي هستم كه از بيرون ميام و تو بيداري و براي اومدن توي بغلم خودت رو با آخرين سرعت به من ميرسوني

عاشقه وقتي هستم كه با عشوه و ادا ميگي مومون

عاشقه وقتي هم كه مي خوام بخوابي و تو نميخواي و به هر صداي كوچيكي يا هر بهونه اي ريسه ميري از خنده و دلم و بيش ار پيش ميبري

عاشقه وقتي هستم كه سعي ميكني كارايي رو كه من انجام ميدم تكرار كني

عاشقه وقتي هستم كه ميگي نه نه نه نه و ميخندي

عاشق لمس كردن اون موهاي نرمه مثل پنبه ات هستم

عاشق وقتي هستم كه خوابي و مثل فرشته ها معصومي

عاشق وقتي هستم كه سعي ميكني از دستم فرار كني و چند تا دست كه بر ميداري بر ميگردي پشتت و نگاه ميكني تا ببيني دنبالت ميام يا نه و دوباره فرار

خدايا من عاشقم و هزاران بار عاشقم و اين فقط به خاطر لطف تو هست كه من و شايسته دونستي . خدايا به هر زن يك بار لذت مادر شدن و بچشون . آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یزدان
30 تیر 92 11:54
عزیزم من لینکت کردم تو لینکم نمی کنی؟



چرا گلم تو وبلاگ آیناز سمت راستو نگاه کن
مهشید مامان مهتا
31 تیر 92 11:08
سلام چه دخمل ناز و خوشکلی تقریبا با مهتای ما هم سن هستش با اختلاف 3 ماه خوشحال میشیم به وبلاگ مهتا هم سر بزنید و با هم دوست بشیم با اجازه لینکتون میکنم


سلاام گلم حتما عزیزم