آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

مادرانه ای ساده!

1392/5/16 11:48
223 بازدید
اشتراک گذاری
دختری مثل برگ گل زیبا
و به شیرینی عسل دارم
عطر احساس میدمد در من
گل سرخی که در بغل دارم
روزی از باغ یاسها آمد 
در تمامی احساس من پیچید
زندگی در وجود من گل کرد
هر زمانی که دخترم خندید
گاهی احساس میکنم باید
یک فرشته از آسمان باشد
یا خداوند نورها میخواست
کوثر عاشقی روان باشد
او به من هدیه داد بال و پری
که تمام تکامل من بود 
مادری عاشقانه ای که فقط
امتیازی برای هر زن بود
شعر در حس من نمیگنجد
حس مادر نوشتن سخت است
دوست دارم ببینمش در اوج
حس کنم تا همیشه خوشبخت است
مادرانه ای ساده!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یزدان
20 مرداد 92 10:53
مامانی درسا
30 مرداد 92 2:05
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد


مرسی خاله جون
مامان محمدصالح جون
30 مرداد 92 12:49
سلام به این دختر خوشگل ماشااله،هزارماشااله تولدش مبارک ایشاا... تولد صد سالگیش محمدصالح جونم امروز تولدشه لینکش کنید اگه اجتزه بدید لینکتون کنم