آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

شاید خدا داره امتحانم میکنه ....

1392/6/6 9:19
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به همه ی دوستای گلم که همیشه میان به ما سر میزنن.سلام به گل دختر خودم که نفس مامان هستی و خواهی بود

چی بگم از کجا شروع کنم ............

 مدتی بود که اینترنت محل کارم قطع بود منم نمی تونستم تو وبلاگ آیناز گلی بیام .خونه اینترنت بود ولی واقعا اینقد سرم شلوغ بود که وقت نمیکردم بیام ...........

یه هفته  است که قرار بود منو همکارم  محل کارمون عوض بشه خیلی خوشحال بودیم.مخصوصا من یکی واقعا خوشحال بودم .بعد از یک هفته دوندگی  با کلی خستگی  و مشکلات دوباره برگشتم محل کار قبلیم نمیدونم خدا داره امتحانم میکنه که چقدر صبر دارم یا اینکه قسمت نبود محل کارم عوض بشه یا اینکه ............................................

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)