آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

اندر احوالت بنده و آیناز خانوم

1392/6/25 7:45
165 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از هر چیز واقعا از همه ی شما که بهم سر میزنید وبا نبودنم نگران میشید تشکر میکنم......

خیلی دوستتون دارم ماچقلب

چهارشنبه مراسم حنابندان عمو حمید (آیناز گلی) بود .یه کوچولو مامانو اذیت کردی .٥شنبه ام که مراسم عروسیشون بود خوش گذشت  جاتون خالی بود ..........................

 منم به پرستارت گفتم بیاد اگه من حواسم بهت نبود اون مواظبت باشه عزیزه دلم

جمعه مراسم عقدکنان دایی محسن بود  در تاریخ ١٣٩٢/٠٦/٢٢بالاخره دادیمش رفت به زور دامادش کردیم

بعد از اون خستگی ٢ دو روز. روز عقد خیلی خیلی خوش گذشت جا همتون واقعا خالی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدحسین
24 شهریور 92 9:21
سلام انشاالله همیشه به جشن و شادی، ایشالله عروسی خودش(بزن دست قشنگه رو) امیدوارم که جمعتون همیشه به گرمی جمع باشه و سایه تون بالاسرش باشه به وبلاگ من سر بزنید شاید لوازمش به کارتون اومد ضمنا به مرور زمان مرتب لوازمش اضافه میشه
مامان یزدان
24 شهریور 92 14:45
انشاالله همیشه به جشن و شادی باشین.