آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

عشق مامان

1392/7/15 8:50
201 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به دوستای گلم سلام به گل دختری مامانی که هیچوقت ما رو با نظراشون از یاد نمیبرن......

عسل مامان این روزا سرم خیلی شلوغه کمتر میتونم بیام تو وبلاگت الان واست میگم جریان از چه قراره ................

صبح ها که من میام سر کار شما لالا هستی کنار بابایی.ساعتای 9 بابای زنگ میزنه که بیام دنباله شما .عشقه مامانو ببرم خونه پرستارت.بعد دوباره میام سر کار .پرستارت خدا رو شکر خیلی خانم خوبی هستش از 2 ماهگی پیشش بودی بیشتر از چشماش مواظبت هست خیالم راحته...........

ساعتای 10 پاس شیر میگیرم .میام به شما شیر میدم دوباره برمیگردم سر کار این کاره هر روزه منه البته فعلا تا ساعتای 2 سر کار هستم بعد میام دنبال شما با هم دیگه میریم خونه .........

دوباره مامان ساعتای 4 کلاس داره باید بره دانشگاه شما رو میبرم پیشه پرستارت تا ساعتای 8 که بیام دنبالت .تا خونه میرسم که باید استراحت کنم اینقد کار هست که نمیدونم کدوم یکی رو انجام بدم البته ظهر که از سر کار میام یه نیم ساعتی استراحت دارم بعد پا میشم واسه شب شام درست میکنم که شب شام آماده باشه

تازه با این همه کار یه وقتی ام واسه فسقلی میذارم شما رو همیشه پارک میبرم واسه خودت کلی حال میکنی ............

از امروز آموزش رانندگی ام دارم که بمانند......................

ولی خدا رو شکر به همه کارام میرسم

و باتمام خستگی پرنسسم  آیناز گلی رو که میبینم خستگی از تنم میره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه هه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)