آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

سلام عروسک مامان

1391/9/27 10:35
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ،چطولی ؟؟؟؟؟خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ niniweblog.com

 

این روزا خیلی با مزه شدی همش ما رو با کار هایی که انجام میدی میخندونی

niniweblog.com

 

 

 وقتی هم که بابایی باهات بازی بکنه که دیگه خونه پر میشه از صدای خنده ها وجیغ های شما که از سر ذوق هستش

niniweblog.com

امروز هم می خوام یکی دوتا تا از عکسای چند روز پیش که ازت گرفتم رو بذارم تو وبت امید وارم وقتی بزرگ شدی و اونا رو دیدی خوشت بیاد....قلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحا
29 آذر 91 7:55
خيلي نازي آيناز جون
الهي مقنعه چه بهت مياد
سلام گلم خیلی ممنون X
رجبی
29 آذر 91 21:01
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir