آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

آیناز نفس مامان و بابا

حس مادرانه

1392/1/29 11:17
227 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا با وجود اینکه الان تقریباً ٧ ماه و نیمه یکی از فرشته های باغ بهشتیت رو توی دامنم گذاشتی تا امروز و با تمام وجود پی به عظمت و زیبایی این حس زیبا یعنی حس زیبای مادر بودن نشده بودم .دیشب میخواستم آینازو بخوابونم همیشه عادت داره روی تخت بهش شیر بدم بخوابه .هر کاری کردم اینطوری نخوابید با خودم گفتم حتماٌ خوابش نمیاد بلندش کردم و نشوندمش رویپاهام  دست تو موهاش کردم واسش شروع کردم به شعر خوندن چند ثانیه طول نکشید که سرش رو گذاشت روی قلبم احساس کردم تکون نمیخوره نگاه کردم دیدم انگار صد ساله خوابه . نمیدونید توی همون لحظه چقدر اشک ریختم اشک خوشحالی اشک سپاس از خدا که من و قابل دونسته تا این حس قشنگ و تجربه کنم.خدایا ازت ممنونم که من و قابل دونستی و یک فرشته بهم عطا کردی . ازت ممنونم که طعم شیرین مادر بودن رو بهم چشوندی . دعا میکنم هرکس که دوست داره بهش یه فرشته عطا کنی . و همه مادر و ها وفرشته ها رو زیر سایه رحمت خودت قرار بدی و مراقب همشون باشی آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هما
29 فروردین 92 23:30
اشکمو در آوردی خواهر............
ان روزا شدید منتظر قرمز شدن اون دو خط هستم......
برام دعا کن.[
انشالله عزیزم
مامان حسین جون
15 اردیبهشت 92 10:11
یه سوال دارم میشه بگین شما چیکارکردین که نمیشه عکساتونو کپی کرد به منم یاد بدین


اولش که ثبت نام کردم ازم سوال پرسید عکس کپی شود زد م نه گلم به نظرم همین بود
عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 15:49
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله (به روز شد)